viernes, 5 de junio de 2015

{MI VIDA COTIDIANA}

MI VIDA COTIDIANA
En aquesta pàgina escriuré el meu llibre.
Explicaré que faig en una tarda després de sortir de l' institut.
Divendres a les 13:45 ja és l'hora de sortir de l' institut, el primer que faig és anar a casa per poder menjar.
Mentre estic menjant veig la televisió fins a les 14:30 o així que és quan acabo.
Després ja em relaxo agafant el mòbil i com es divendres m'arreglo canviant-me de roba, arreglant-me els cabells i maquillant-me per poder sortir.
A les 16:00 o 16:30 ja estic al carrer amb la persona que hagi quedat i donem una volta, anem ha comprar, etc ...
A les 20:30 estic a casa que és la meva hora, quan arribo em quedo a la sala veient la televisió o amb el mòbil fins que sigui l'hora i tingui el sopar fet.
Quan acabo de sopar el primer que faig és fer la digestió mentre parlo amb la família.
I ja l'últim que faig és rentar-me les dents posar-me el pijama i ja anar-me'n ha dormir després d'haver estat una estona al saló.
I ja està, m'he adormit i demà serà un altre dia fent una altra activitat diferent.


FI





No hay comentarios:

Publicar un comentario